Hvorfor?
Enda en homo-skandale rammer Norge

Den homofile agenda har nok en gang fått fritt spillerom. Arve Juritzen, kjent fra TV 2, har gått offisielt ut og bekjent sin skitne legning. Det er en stor sorg for det norske folk at enda en profilert kjendis velger å gå ut av skapet, hvor vedkommende med fordel kunne blitt værende. Dette vil føre til at hundrevis av barn ønsker å følge Juritzens eksempel og dermed blir enda flere homofile. Vi ønsker nå å få fram at Gud hater homofili og at denne sykdommen ikke kan aksepteres av kristne mennesker. Nok er nok!

Det burde etter hvert vært klar for alle og en hver at homofili er en destruktiv seksuell legning. Selv i mange kristne miljøer i dagens Norge har mange begynt å akseptere at menn ligger med menn, slik normale mennesker ligger med kvinner. Mange kristne vil til og med påstå at Gud også elsker de homofile og at Jesus døde selv for dem. Dette er feil! FEIL, FEIL, FEIL!!!

Å påstå at Jesus døde for alle mennesker, er å fare med ondsinnet løgn. Han døde for sine lam (Johannes 10), sin kirke (Efeserne 5) og sine utvalgte (1. Peter 1:1-2). Hvis han døde for alle, ville alle kommet til Himmelen, og alle syndene til alle menneskene i hele verden ville blitt tilgitt. Men slik er det IKKE! Det er åpenbart at alle synder IKKE blir tilgitt, for i dette øyeblikk er det millioner av mennesker som brenner i Helvete!

For så har Gud elsket verden at han gav sin Sønn, den enbårne, forat hver den som tror på ham, ikke skal fortapes, men ha evig liv (Johannes 3:16)

Det er mange som mener at Gud elsker ALLE mennesker. Dette er også LØGN! Mange refererer til Johannes 3:16, men dette verset kan heller IKKE taes til inntekt for at Gud elsker ALLE. Ordet ”verden” i Johs 3:16 refererer IKKE til hvert eneste menneske som noensinne har levd.

  • Gud hatet Esau (Romerne 9:13, Malakias 1:3)
  • Gud hater alle dem som gjør urett (dette inkluderer de homofile) (Salmene 5:5)
  • Gud hater stolte øyne, falsk tunge og hender som utøser uskyldig blod (Salomo 6:16)
  • Gud hater et hjerte som gir onde råd og føtter som haster til det onde (Salomo 6:17)
  • Gud hater den som taler løgn og vitner falskt, og den sår splid mellom brødre (Salomo 6:18)

    Kan man virkelig si at Gud elsker alle når det i Bibelen virkelig står at Gud hatet Esau? Elsker Gud dem som synder uten å angre? Elsker Gud de folkene som akkurat nå brenner i Helvete? Svaret er NEI, NEI, NEI!

    Gud er KJÆRLIGHET! Men kun mot sine utvalgte, sine barn. Han har ingen kjærlighet å gi til djevelens barn, altså homofile og andre syndere som ikke angrer sine gjerninger. Det er derfor hans utvalgte får komme til Himmelen og hans motstandere havner i de evige flammene i Helvetes mørke dyp. Gud hater synden, Gud hater syndere! Spesielt hater Gud mennesker som bedriver sodomi og andre former for seksuellere perversiteter.

    Når en mann ligger hos en annen mann som en ligger hos en kvinne, da har de begge gjort en vederstyggelig gjerning, de skal utryddes av sitt folk, deres blod være over dem! (3. Mos. 20:13)

    Selv om Gud hater homofile og andre syndere som gjør sine onde, egoistiske og falske gjerninger med god samvittighet, er det det viktig å forstå at Gud er 100% kjærlighet. Gud velger ikke å hate mennesker eller å straffe disse for sine synder. Det er disse menneskene som selv velger det onde og derfor stenger seg ute fra Guds kjærlighet. De som ikke velger Gud, velger Helvete. Dette gjør dem, selv om de innerst inne vet at Jesus døde for dem og at han vil ha alle frafalne tilbake i hyrdeflokken sin.

    Vi oppfordrer derfor Arve Juritzen å trekke tilbake sin uttalelse om at han er homofil, slik at vi kan skåne Norges barn for denne galskapen. Vi bryr oss egentlig ikke om hva denne mannen gjør bak sine lukkete soveromsgardiner, for han kommer likevel til å bli dømt til evig pine på den ytterste dag. Men vi ber om at han returnerer inn i skapet og ikke trekker sin skitne legning ut i det offentlige rom. Homofili skaper psykiske problemer, ikke minst for de som har denne vanvittige legningen. Den eneste muligheten homofile har for å få et normalt liv, er å angre sine synder og perverse gjerninger, og å ta i mot Jesus. Vend om før det er for sent! Det er en evighet i Helvete som venter på dere!


    Skriv kommentarer til denne saken:
    Navn:
    Sted:
    Din kommentar:

    Skriv inn nummeret til høyre: 54826


    NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
    Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
    Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
    Kommentarer til Enda en homo-skandale rammer Norge:

  • Kategori: sex og samliv
    Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com