Hvorfor?
Samfunn

Papegøyeprotest mot dødssyndene
I protest mot Christopher Schau og De syv dødssynder, går noen av våre medlemmer til svært kreative tiltak. Som for eksempel å trene en papagøye til å så noen sannhetens ord om dette onde TV-programmet.
Les mer

Svevende Ord vil opprette kristen fristad
Som et resultat av at den nedadgående spiralen med moralsk forfall, ønsker Svevende Ord å etablere en egen kristen koloni i Norge.
Les mer

Godt nyttår fra Herregud.com!
År 2000 har vært en velsignet år for Herregud.com og Svevende Ord Bibelsenter. I det løpet av dette første året vi har vært på nettet, har mer enn 300.000 besøkende tatt del i det glade budskap som presenteres på våre sider. Veldig mange har blitt sjokkerte og provoserte av innholdet på Herregud.com, men enda flere har tatt i mot budskapet med glede, begeistring og engasjert tungetale.
Les mer

Julenissen - en ondsinnet bløff
I dagens velferdssamfunn er det mange mennesker som har glemt hva som er julens egentlig budskap. De fleste mennesker tenker dessverre ikke over den egentlige grunnen til at vi feirer jul. De glemmer at vi markerer at Guds sønn ble født av en jomfru i en stall i Betlehem for nesten 2000 år siden. De fleste har heller et fokus på en falsk person med skjegg og rød lue. Men Julenissen ble aldri korsfestet på Golgata. Julenissen stod ikke opp fra dødsriket for å fare opp til Himmelen for å dømme levende og døde ved Guds høyre side.
Les mer

Holdningskampanjer gir resultater
Flere av våre unge medlemmer er ungdommer som kommer fra bygdemiljøer¨, hvor man naturligvis ikke har kunnskap om homofile. Derfor har de ofte et feilaktig tolerant syn på denne seksuelle legningen.
Les mer

Kristen boikott av Solo
På oppfordring fra mange sinte medlemmer av Svevende Ord Bibelsenter, går Herregud.com nå ut mot den okkulte leskedrikken Solo. Mange normale mennesker har enda en gang fått markedsføringen av Solo i vrangstrupen.
Les mer

Falsk Messias vekker oppsikt
Bekymrede medlemmer i Svevende Ord har registrert påstanden om at Jesus har kommet tilbake til jorden. Dette skal ha blitt dokumentert i en slags oppfølger til Bibelen, som har fått navnet Bibelen 2.
Les mer

Luftfartsverket motarbeider Svevende Ord
I forbindelse med vår frelsers umiddelbart forestående tilbakekomst, søkte vi i fjor høst om stopp av flytrafikken over Bibelsenteret. Men siden vi opplever at Luftfartsverket latterliggjør våre krav, har vi innledet omfattende protestaksjoner på flyplassen.
Les mer

Jesus arrestert etter villmannskjøring
Med den profilerte NRK-medarbeideren Jan Erik Larsen i passasjersetet, ble Jesus nylig arrestert etter å ha kjørt i 140 km/t i en sekstisone. Før politiet klarte å stoppe villmannskjøringen skal både Jesus og Larssen ha hoiet med hodet ut av vinduene på bilen.
Les mer

Märtha og Ari Behn vekker bekymring
Til tross for at de fleste av våre medlemmer ikke har anledning til å lese vanlige aviser, har meldingen om det forestående bryllupet mellom prinsesse Märtha og den såkalte forfatteren Ari Behn blitt godt kjent i menigheten. Vi registrerer at en samlet presse jubler over frieriet, uten ta hensyn til at mange kristne stiller seg skeptiske til den moralen som både Märtha og Behn har framvist de siste årene.
Les mer

Kategori: samfunn
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com