| Forfatter |
Melding |
maldoman
Nykommer
Medlem siden: 04.Nov.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 0
|
 Innlegg: Beundring, men ikke missunnelse! Publisert: 18.Nov.2007 kl. 19:34 |
|
vær hilset kjære medkristne.
siden dette er min første (av mange) post's på herregud.com så vil jeg gjerne benytte anledninge til å vedkjenne min kjempemessige beundring for dere.
I alle mine år som trofast tilhenger av kristendom og forkynner av guds hellige ord, har jeg aldri opplevd noe lignende. Dere må rett og slett være noen av de mest intelligente og opplyste menneskene jeg har støtt på noen gang, og det sier jeg med absolutt oppriktighet. Dere har min fulle respekt for å ha valgt den eneste riktige veien til frelse, nemlig ved å følge herrens ord.. Takk for å vise meg hvor jeg hører hjemme :)
Måtte gud være med dere alle sammen:)
|
|
"The clergy know that I know that they know that they do not know."
|
|
|
IP Logget |
|
Missing Link
Moderator
Medlem siden: 03.Nov.2004
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 831
|
 Publisert: 18.Nov.2007 kl. 22:00 |
|
I Jesu navn, velkommen!
|
IP Logget |
|
Hjorthen
Moderator
Medlem siden: 06.Jan.2007
Poster: 251
|
 Publisert: 19.Nov.2007 kl. 02:29 |
|
Herrens miskunn er over oss! Her nærmest renner det inn med konvertitter som har innsett at Herren, Allhærs Gud, er veien og lyset! Ja, hedningene lo, men vi ler sist!
|
|
"Det [helvete] handler om straff og dom – ild som brenner – og er ikke noe pleasant sted." - F.J. Sæle
|
IP Logget |
|
Asmodeus
Veteran
Medlem siden: 16.Apr.2007
Poster: 532
|
 Publisert: 19.Nov.2007 kl. 13:42 |
|
Velkommen Henning, velkommen skal du være! måtte Herrens Engler våke over deg slik at du aldri må lide. Måtte Guds nåde skinne dine fiender i øynene slik at de blir blennet, og sist men ikke minst måtte du komme med oss og regjere med Jesus Kristus vår frelser og konge i Himmelen i all eveighet. Amen
|
|
Acta est fabula, plaudite!
|
IP Logget |
|
Judass
Nykommer
Medlem siden: 25.Nov.2007
Poster: 0
|
 Publisert: 25.Nov.2007 kl. 19:20 |
|
Så sant, bror. Her blir det bare godhet og miskunnhet.
-og forresten, Gud, hils Jesus
|
IP Logget |
|