Forfatter |
Melding |
Makaveli
Aktiv
Medlem siden: 12.Mar.2003
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 0
|
|
|
IP Logget |
|
Webmaster
Administrator
Poster: 419
|
 Publisert: 04.Feb.2008 kl. 13:23 |
da jeg var i slutten av tenårene, var det en kompis i "gjengen" min som kom sammen med en mormonerjente. Hun ville ikke ha sex før ekteskapet. Men han fikk lov å gjøre det men henne, så lenge han holdt på over navlen hennes, for å si det sånn. Og jeg forstod det slik at han løste dette på svært kreative måter.
Religion i praksis :-)
|
"Jomfruhinna må ikkje rørast, då blir det baluba." - Strannix
|
IP Logget |
|
ToneeDee
Uregistrert bruker
|
 Publisert: 10.Mar.2008 kl. 17:27 |
Mormonere kan ha alle former for sex, når de måtte ønske, bare penis IKKE bryter jomfruhinna....
|
IP Logget |
|
strannix
Moderator
Medlem siden: 04.Jun.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 110
|
 Publisert: 10.Mar.2008 kl. 17:39 |
Ja, jomfruhinna må ikkje rørast, då blir det baluba.
|
Why would anyone believe in god?
|
IP Logget |
|
Asmodeus
Veteran
Medlem siden: 16.Apr.2007
Poster: 532
|
 Publisert: 10.Mar.2008 kl. 19:18 |
men hvis si noe annet bryter den, er det da greit å gjøre alt mulig?
Sjer jo at den blir brutt, har hørt at noen muslimske kvinner sliter med det at den er brutt av andre ting en penis og at de da ikke får giftet seg fordi brudgommens familie krever å få sjekke at hun er jomfru...
|
Acta est fabula, plaudite!
|
IP Logget |
|
Mr E
Hyperaktiv
Medlem siden: 07.Mai.2007
Poster: 63
|
 Publisert: 11.Mar.2008 kl. 15:56 |
Jomfreur er eit must. Dei er naudsynte i mine rituelle ofringar til den eine sanne Gud. Mykje magi i den hinna.
|
Religious moderates betray faith and reason equally.
|
IP Logget |
|
Webmaster
Administrator
Poster: 419
|
 Publisert: 11.Mar.2008 kl. 16:23 |
Jeg lurer på hva de selv egentlig tenker. At det sitter en allmektig Gud som synes at alt er greit, så lenge man putter den i munnen eller i baken, men som eksplofaensteikemegderer hvis jomfruhinnen brytes.
Blir jo omtrent som oldingen i familieselskapet som sover i stolen gjennom ungegråt, latter og prating, men som spretter opp når mor sier "Nå er det middag".
|
"Jomfruhinna må ikkje rørast, då blir det baluba." - Strannix
|
IP Logget |
|