Herregud.forum: Spørsmål til Z
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Kristendommen
 Herregud.forum >Diskusjoner >Kristendommen
Meldingsikon Innlegg: Spørsmål til Z Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
Truls
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Truls Svarbullet Innlegg: Spørsmål til Z
    Publisert: 29.Feb.2008 kl. 22:38
Hvorfor i helvete har du noe imot folk som er anerledes enn deg selv, metal, homofili og alt det andre du syns kunne brenne i helvete?

Til å begynne med må jeg si at du kan brenne i helvete selv.

Hvorfor vil du likvidere folk som ikke ser ut som deg selv? Har de noensinne gjort deg noe, og har din gode venn Josis eller hva han heter sagt til deg: "Drep mørkhudete folk."? Det er faen meg mer synd en noe annet. Du er rene nazisten.

Det samme gjelder homofili, hva har du imot dem? Kan ikke folk få være sammen med dem de vil?

Og hva har du egentlig imot metal? har du prøvd å lese tekstene kanskje? Det er bare en liten brøkdel av metalen som handler om satnisme, mesteparten handler om andre ting, og det er kun et fåtall band som er imot kristendom.
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 136
Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 01:33
Kjære Truls. Det er viktig å forstå at vi i Svevende Ord Bibelsenter bryr oss om å følge Bibelen og lærdommen av Herren Jesus Kristus.

Vi er i beste fall skeptiske til alle som ikke ser ut og snakker som oss selv. Det er viktig å notere seg fra historien om Jesus og den Fønisk-Syriske kvinnen at Herren selv var rasistisk. Da han ble møtt av en gresktalende ikke-israelsk kvinne kalte han henne en hund og nektet å helbrede datteren til kvinnen før kvinnen hadde inrømmet at hun var en hund.

Vi har noe imot homofile fordi Gud sa at en mann ikke skal ligge med en annen mann som han ville ligge med en kvinne (3. Mosebok 18:22), dette er Guds lov til isrealittene. Jesus sa så at verden skal gå under før det er greit å bryte (eller bytte ut) noen av disse lovene (Matteus 5:18).

Og med alt det tullet som står i Bibelen kan jeg godt forstå at mange metallband er gode kristne.
IP IP Logget
Sara Caroline
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Medlem siden: 01.Mar.2008
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 0
Sitat Sara Caroline Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 15:03
skyld på gud, den jævla duden som sitter oppi himmelen å sier at han elsker alle? Øhø, you wish!
IP IP Logget
Sara Caroline
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Sitat Sara Caroline Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 15:21
øhh, er dere helt idiot eller ? Man skriver ikke slik på sider!!!
IP IP Logget
Sara Caroline
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Sitat Sara Caroline Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 15:29
Fy faen.. igjen sier jeg; er du kristen burde du seriøst lese bibelen! I Bibelen sier gud at dere skal være barmhjertige.. Ikke akkurat hva jeg kan kalle deg. Ord passende til deg er heller :Grønnsak, dust, jævla bughomo, osv :) ^^
IP IP Logget
Sara Caroline
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Sitat Sara Caroline Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 15:41
øhh, haha, til info så har jeg lest hele bibelen på engelsk å norsk. i vertfall 4 ganger på norsk å 2 på engelsk.. Desverre har jeg ikke fått tak i den på tysk, enda, men jeg kommer til å lese den på tysk å svensk også.. Såe du skal ikke komme her å si at jeg ikke kan det som står i bibelen. SElv om jeg ikke er kristen velger jeg i vertfall å lese den, fordi jeg synes den e interresant skrevet, men innholdet er for det meste bare tull spørr du meg.
IP IP Logget
Sara Caroline
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Sitat Sara Caroline Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 15:48
du tror jeg er en løgner? Jaja.. ditt lille problem i din lille hjerne som faen ikke klarer å fatte at dere er heeeeeeelt borte..
IP IP Logget
Sara Caroline
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Sitat Sara Caroline Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 15:54
TAKK :D For en hyggelig mann du er! Jeg skal si deg en ting jeg.. Tror du at du kan overbevise meg ang disse temaene vi har snakka om? Det kan du ikke. Jeg vet jeg har rett. Å jeg klarer i vertfall å stå for det at jeg gjør feil i livet mitt. Tydeligvis noe du ikke har lørt enda ^^
IP IP Logget
Sara Caroline
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Sitat Sara Caroline Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 16:03
der er du nok ikke kvitt meg. Jeg er ganske overbevisst på at det finnes et sted etter døden. Himmel eller helvette spiller ingen rolle. jeg har forresten allerede vært i helvette :)
Jeg vet det ikke finnes en gud kalt "gud" men jheg vet det finnes et himmelrike. Det er i tyskland hos kjæresten min i Leipzig, såe.. ja, jeg forventer å se deg der jeg :)
IP IP Logget
Sara Caroline
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Sitat Sara Caroline Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 16:07
haha.. Så det er dt du tror er helvette? Jeg skal si deg, at du tar rimelig feil gamle mann :) Jeg vet bra mye om helvette. Ikke uttal deg om saker du overhodet ikke vet noe om.
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Apr.2007
Poster: 136
Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 16:55
Publisert første gang av Sara Caroline

er du kristen burde du seriøst lese bibelen! I Bibelen sier gud at dere skal være barmhjertige..

Hvor i Bibeen står det at "vi" skal være barmhjertige? Hvem defineres "vi" som, og hvem skal vi være barmhjertige mot? I debatter over dette forumet har jeg vært grei nok til å gi bibelpassasjer som kan bekrefte det jeg sier, jeg skulle foretrekke at du kunne gjøre det samme.
Dette burde da ikke være noe problem for deg som har lest hele Bibelen seks ganger.
IP IP Logget
bob
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 14.Nov.2007
Poster: 199
Sitat bob Svarbullet Publisert: 04.Mar.2008 kl. 21:06
>skyld på gud, den jævla duden<

Ja, kan du ikke stille spørsmålet direkte?

Hva slags anklager har du?

-Gud ("bob")
- Lucifer, God's best product quality tester.
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum