Herregud.forum: Global flom og Noah
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Aktuelt
 Herregud.forum >Diskusjoner >Aktuelt
Meldingsikon Innlegg: Global flom og Noah Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
strannix
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 04.Jun.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 110
Sitat strannix Svarbullet Innlegg: Global flom og Noah
    Publisert: 09.Mar.2008 kl. 15:42
I det siste har det vore eit jævla mas om dette emnet. Slitsomt tema, men sidan det allerede er på dagsorden, får ein gjerne sjå litt på saken. Kva taler for og kva taler imot?

Sidan eg er fri for synd så hive eg første steinen og taler sjølvsagt imot ei slik hending som er omtala i bibelen.

Sidan eg er sannhetssøkande og tankefull, vil eg rett og slett sjå særs kritisk på ein påstand om ein global flom og ei gedigen ark.
Denne sida tar for seg dette på ein enkel og grei måte
Why would anyone believe in god?
IP IP Logget
Missing Link
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 03.Nov.2004
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 831
Sitat Missing Link Svarbullet Publisert: 09.Mar.2008 kl. 23:23
While many people hold the belief there was a worldwide flood, flood geology itself has been unequivocally rejected by mainstream geologists, many of whom consider it a form of pseudoscience.[19] Though at one time even prominent workers in Biblical archaeology were willing to argue support for flood geology,[20][21] this view is no longer widely held.[22]
http://en.wikipedia.org/wiki/Deluge_%28mythology%29

SÅ det er en pseudovitenskap.
Hitler burned people like Anne Frank for being Jewish. For that, we call him evil.

God burns Anne Frank for being Jewish, forever. For that, theists call him "good"
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum