Herregud.forum: Blokkfløyte
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Annen overtro
 Herregud.forum >Diskusjoner >Annen overtro
Meldingsikon Innlegg: Blokkfløyte Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
StoreHviteFar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 02.Mar.2008
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 250
Sitat StoreHviteFar Svarbullet Innlegg: Blokkfløyte
    Publisert: 13.Jul.2010 kl. 21:34
I dag fant jeg en blokkfløyte i plast etter et av mine barn sin lidelshistorie i grunnskolen. Jeg tente opp en god ild i ovnen, og heiv jævelskapen innpå! Aldri har et plastrør ødelagt så mye musikkglede som dette - kanskje med unntak av vuvuzelaen da. Jesus ville ikke love meg at den som innførte blokkfløyta i skolen skal brenne i Helvetet. Satan er ikke sikker på om han tør å slippe ham inn! Jeg skal nå sjekke ovnen for å se om det brenner en evig ild derinne uten behov for påfyll av kostbar ved.
Halleluja og sånn!
... for i skal tenke og tale vel om ham og ta alt i beste mening!
IP IP Logget
MAC-hiavelli
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 02.Mar.2010
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 107
Sitat MAC-hiavelli Svarbullet Publisert: 14.Jul.2010 kl. 00:37
Jeg må innrømme at mine barn ble tidlig fortalt at både jeg og Jesus var villig til å tilgi enhver melding hjem fra ivrige musikklærere som forventet at podene skulle blåse i helvetesmaskinen på fritiden. Dessverre var ikke meldingen sivet opp til mine naboer i borettslaget. Det ellers bedårende skolelyset i etasjen over oss hadde bare en skjønnhetpslett i karakterboken, nemlig musikk. Hennes strenge far foreskrev 2 timers daglig øving mellom 5 og 7. Etter at tomteprisene i strøket var falt til et historisk lavmål, og noen (ikke meg!) hadde fylt postkassen deres med avføring og en knust blokkfløyte ble det endelig ro i blokken. Enhver tiltalt som påberoper seg sinnsykdom og har flenset og partert medmennesker som har øvd på blokkfløyte har min fulle sympati.
Blasphemy is a victimless crime.
IP IP Logget
fuckgud
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 29.Des.2012
Poster: 0
Sitat fuckgud Svarbullet Publisert: 29.Des.2012 kl. 01:08
Ler meg i hjel av dette XD! Skal jeg slutte og spille sax da? XD! Glad for at jeg er en ateist!

Redigert av fuckgud - 29.Des.2012 kl. 01:10
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum