Herregud.forum: Åpent brev til Einar.
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Om Herregud.com
 Herregud.forum >Diskusjoner >Om Herregud.com
Meldingsikon Innlegg: Åpent brev til Einar. Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
MAC-hiavelli
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 02.Mar.2010
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 107
Sitat MAC-hiavelli Svarbullet Innlegg: Åpent brev til Einar.
    Publisert: 11.Okt.2010 kl. 02:48
Det er kanskje ingen som har større sans enn meg for å forstå at Herregud.com har utspilt sin rolle. Levende ord ligger med knukket rygg og vi er alle takknemlig for det.
Samtidig lever vi i en tid hvor Snåsamenn og prinsesser med taletid hos engler og hester preger vår mediahverdag. Karismatiske bevegelser skyller over oss med ujevne mellomrom. Mot dette står humanpatetisk forbund med Åse Kleveland og Fraggel nr.1.
Det svaret vi gir (og da inkluderer jeg Svevende Ord i dette) kan vel ikke være å oppgi debatten til Dagbladet og dagsnytt 18?
Jeg har ventet et par måneder på svar på hva webmaster vil med disse sidene. Mitt svar er at vi er mer påkrevd enn noengang.
Religionskritikk er kanskje det viktigste man kan gjøre! Ihvertfall utenfor hjelpekorpset..
Hva skjer?

Blasphemy is a victimless crime.
IP IP Logget
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Medlem siden: 12.Mar.2003
Poster: 419
Sitat Webmaster Svarbullet Publisert: 11.Okt.2010 kl. 08:30
Jeg har lest brevet ditt. Du skal få tilbakemelding. Sannsynligvis ikke denne uken, siden jeg er på reise.
"Jomfruhinna må ikkje rørast, då blir det baluba." - Strannix
IP IP Logget
strayder
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 08.Jan.2008
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 79
Sitat strayder Svarbullet Publisert: 18.Nov.2010 kl. 09:19
Kanskje siden skulle dreie mer over til å kritisere ALT religiøst, new age og annet vissvass og ikke være så "tro" mot det som engang var levende ord og vissvasseriet derfra, selv om de nå lever under et annet navn?

IP IP Logget
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Sitat Webmaster Svarbullet Publisert: 19.Nov.2010 kl. 01:23
Denne tråden har lagt i bakhodet mitt noen uker nå. Jeg har ikke vært innom siden sist jeg skrev innlegget over. Jeg kan si at de planene jeg hadde for å revitalisere Herregud.com ikke er i nærheten av å kunne virkeliggjøres. Arbeid, familie og mitt engasjement i Hjelpekorpset (Røde Kors) etterlater ikke en gang små smuler som jeg kan bruke på denne siden. Jeg beklager mine lange fraværsperioder.
IP IP Logget
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Sitat Webmaster Svarbullet Publisert: 19.Nov.2010 kl. 11:52
z, det kunne vært en glimrende låt av Anal Cunt. Jeg foreslår at du ringer til Seth Putnan og tipser ham.
IP IP Logget
MAC-hiavelli
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 02.Mar.2010
Poster: 107
Sitat MAC-hiavelli Svarbullet Publisert: 10.Apr.2011 kl. 22:39
Har Jesus og Einar glemt oss?
De follede hender har åpenbart ikke virket. Det er nå over et år siden siste artikkel, og forumet og kommentarspalten ser ut til å lide en stille død. Vil dette si at Satan har vunnet med sitt renkespill, og at Jesu favoritter bare kan pakke sammen teltet?
Hvem skal nå bære fakkelen vider? Hvem skal kjempe for den eneste sanne sannhet nå?
Husk at når du møter for den eneste dommer på den ytterste dag har Han bare ett spørsmål: Tilbragte du tid i hjelpekorps og sammen med egen familie, eller kjempet du for å vinne sjeler til himmelriket?

Blasphemy is a victimless crime.
IP IP Logget
DariaTH
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 26.Apr.2011
Poster: 0
Sitat DariaTH Svarbullet Publisert: 26.Apr.2011 kl. 21:55
Ka faen e dette herr ?
Ler dokke av meg fordi eg e annaleds?!?! Eg ler av dokke fordi dokke e heilt like!
IP IP Logget
pure
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 26.Nov.2011
Poster: 0
Sitat pure Svarbullet Publisert: 26.Nov.2011 kl. 17:06
Detter er siden hvor homofile leges til helt vanlige lyster. dette skjer ved at homofile menn låner pastoratets koner, slik at de vrangforestilte skal innse at oxå kvinner kan suge kukk.
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum