| Forfatter |
Melding |
Kristen
Uregistrert bruker
|
|
Til dere som er ansvarlige for denne forferdilge internettsiden.
Vær så snill å ikke spre slik søppel. Jeg kom tilfeldigvis inn på denne siden, og begynte å lese. Skjønte med en gang at denne siden var laget for å håne og spotte kristne. Hvilken rett har dere til å gjøre dette? Selv om dere ikke tror på Gud kan dere på ingen måte bevise at han ikke finnes. Vi kristne kan heller ikke bevise dere noe, men her er det kun snakk om å tro eller å ikke tro på Gud.
Jeg lurer på om dere kan svare meg på dette spørsmålet. Hvorfor har dere et slikt vanvittig behov for å rakke ned på og diskriminere kristne? Har vi gjort noe galt? I tilfelle hva? Hvorfor kan ikke kristne og hedninger leve side om side, der kristne også blir respektert?
|
|
|
IP Logget |
|
David Icke
Veteran
Medlem siden: 14.Mar.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Japan
Online Status: Frakoblet
Poster: 309
|
 Publisert: 10.Apr.2007 kl. 23:03 |
|
Hvorfor skal religiøs tro være beskyttet mot kritikk? Har du noen gode grunner?
|
|
Don't be stupid, be a smarty! Come and join the Nazi Party!
|
IP Logget |
|
David Icke
Veteran
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Japan
|
 Publisert: 10.Apr.2007 kl. 23:08 |
|
Jeg liker den passiv-agressive tittelen. Typisk kristne.
|
|
|
IP Logget |
|
David Icke
Veteran
|
 Publisert: 10.Apr.2007 kl. 23:30 |
|
Det var vel underforstått at "dere kommer til å brenne".
|
|
|
IP Logget |
|
David Icke
Veteran
|
 Publisert: 11.Apr.2007 kl. 00:09 |
|
Helvete for meg er en evighet med guden som lot Holocaust skje.
|
|
|
IP Logget |
|
Kristen
Uregistrert bruker
|
 Publisert: 11.Apr.2007 kl. 22:00 |
|
Mener dere altså at dere hater alle kristne fordi en del kristne har gjort gale ting? Det er dessverre ikke så enkelt som dere tror. Vi kan ikke si at alle som kaller seg kristne er ekte kristne, og det har skjedd masse som ikke er i tråd med bibelen, bl.a.heksebrenning osv. Selvfølgelig har dere rett i at masse ondskap har skjedd i kristendommens navn. Men uansett, det gir ikke dere rettigheten til å hate alle kristne av den grunn.
Jeg tror på hele bibelen, men jeg tror ikke på alle mennesker som hevder at de tror på den.
Jeg synes det er veldig trist å se alt hatet på disse sidene. Hvis dere er så sinte på kristendommen som sprer ondskap i verden, kan ikke dere i hedningesamfunnet spre litt lys og glede da? Hvis dere fortsetter å hate, er i alle fall ikke dere noe bedre enn kristne.
Hvordan har dere det egentlig? Er dere sinte?
|
IP Logget |
|
Quigley
Hyperaktiv
Medlem siden: 10.Jan.2007
Poster: 62
|
 Publisert: 11.Apr.2007 kl. 22:41 |
|
Kjære milde Kristen (Jeg tror jeg liker deg...)Det er noe som heter "ikke gjør som jeg gjør; gjør som jeg sier..." Jeg tror ikke noen her inne hater kristne, men man hater det som har blitt gjort i Herrens navn. Du kan godt si at korstogene, inkvisisjonen, Nord-Irland, ww2 ect. ikke er kristne fordi det ikke passer med det du helst vil snakke om i dag, men hvis du kaller deg en kristen er dette en del av det du må bekjenne deg. Man kan ikke bare legge historien bak seg samtidig som man holder hele historien imot de som ikke tror... DEt er nok av eksempeler på folkemord i Bibelen, og alle som tror på Jesus burde forsvare dem... Var det feil av Gud å drepe alle førstefødte i Egypt? Ikke hvis du er kristen ihvertfall!?!
|
IP Logget |
|
Webmaster
Administrator
Medlem siden: 12.Mar.2003
Poster: 419
|
 Publisert: 11.Apr.2007 kl. 22:59 |
|
Slapp av da, Kristen. Det er ingen her som hater kristne. Hvis du bruker øynene litt, så ser du at vi som er kritiske mot religion her inne i hovedsak nøyer oss med å være nedlatende og spydige mot kristendommen. Vi håner gjerne kristendommen, islam, jødedommen, wikkaismen og andre organiserte religioner, men vi hater jo ikke kristne av den grunn. Men selvfølgelig blir det slengt meldinger i "kampens hete" når man krangler her inne. Men det får vi tåle hele gjengen, både ateister, kristne og wikkahekser i skogen.
Redigert av Webmaster - 11.Apr.2007 kl. 23:16
|
IP Logget |
|
ML
Uregistrert bruker
|
 Publisert: 11.Apr.2007 kl. 23:01 |
Publisert første gang av Kristen
Mener dere altså at dere hater alle kristne fordi en del kristne har gjort gale ting? Det er dessverre ikke så enkelt som dere tror. Vi kan ikke si at alle som kaller seg kristne er ekte kristne, og det har skjedd masse som ikke er i tråd med bibelen, bl.a.heksebrenning osv. Selvfølgelig har dere rett i at masse ondskap har skjedd i kristendommens navn. Men uansett, det gir ikke dere rettigheten til å hate alle kristne av den grunn.
Jeg tror på hele bibelen, men jeg tror ikke på alle mennesker som hevder at de tror på den.
Jeg synes det er veldig trist å se alt hatet på disse sidene. Hvis dere er så sinte på kristendommen som sprer ondskap i verden, kan ikke dere i hedningesamfunnet spre litt lys og glede da? Hvis dere fortsetter å hate, er i alle fall ikke dere noe bedre enn kristne.
Hvordan har dere det egentlig? Er dere sinte? |
Vi er bare misunnelige på de kristne som har så høy moral og har så mange venner og har det så kult sammen. Vi prøver å ødelegge så mye som mulig for dere slik at vi alle kan ha det like fælt i fellesskap.
|
IP Logget |
|
David Icke
Veteran
|
 Publisert: 12.Apr.2007 kl. 00:13 |
|
Kritikk av religion = hat. Hvorfor skal man ikke kunne gjøre narr av tro?
|
|
|
IP Logget |
|
Hesus
Uregistrert bruker
|
 Publisert: 03.Mai.2007 kl. 00:39 |
|
[QUOTE=Kristen] Hvis dere fortsetter å hate, er i alle fall ikke dere noe bedre enn kristne.
QUOTE]
Spennende måte å ordlegge deg på. Du foreslår at vi blir bedre enn kristne dersom vi ikke hater. Jeg hater veldig få ting i verden og det er en lettelse at jeg vil være bedre enn nesten en milliard kristne dersom jeg ikke hater.
|
IP Logget |
|
ateisten
Uregistrert bruker
|
 Publisert: 07.Mai.2007 kl. 17:17 |
|
haha digger denna diskusjonen. kristendommen ender me trynet i søla.. igjen. =o lol metaforisk såklart. ikke no hat her.
|
IP Logget |
|