Herregud.forum: Besøksrekord i dag
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Om Herregud.com
 Herregud.forum >Diskusjoner >Om Herregud.com
Meldingsikon Innlegg: Besøksrekord i dag Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Medlem siden: 12.Mar.2003
Online Status: Frakoblet
Poster: 419
Sitat Webmaster Svarbullet Innlegg: Besøksrekord i dag
    Publisert: 07.Mai.2007 kl. 23:28
I dag har Herregud.com vært omtalt i en bloggpost som har fått plass på Dagbladet.no sin forside. Resultatet er fantastisk. Nå som det er en drøy halvtime igjen av denne dagen, har det vært 3886 unike brukere innom, som har sett på 16087 sider (inkluderer ikke sidevisninger i forumet).

Besøksrekorden er - jeg husker ikke det nøyaktige antallet nå - ca 15000 unike brukere på en dag, etter at vi i 2001 fikk omtale i BA, Nettavisen, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen og flere andre lokalaviser på en og samme dag, etter at vi ble omtalt i Finn Jarle Sæle sitt magasin "Norge i Dag". Men tar jeg ikke feil, så kommer dagen i dag, inn på 2. plass, og er altså den dagen med flest besøkende siden april/mai 2001. Så i kveld spanderer jeg på meg et ekstra stort glass Pepsi Max, og sender en varm tanke til TheDad.

------------------------------------------

Oppdatering ved midnatt:

Statistikk for 7. mai 2007:

4013 unike brukere
16615 sidevisninger
Visninger av saken som ble omtalt i bloggen: 3044
Antall besøkende som kom rett til den saken (enten ved link i blogg eller tips på email): 2932

Redigert av Webmaster - 08.Mai.2007 kl. 00:07
"Jomfruhinna må ikkje rørast, då blir det baluba." - Strannix
IP IP Logget
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Medlem siden: 12.Mar.2003
Poster: 419
Sitat Webmaster Svarbullet Publisert: 08.Mai.2007 kl. 01:20
Jeg er relativt nøysom av meg, og for meg er et glass PM en liten fest i seg selv. Det er lenge siden jeg innså at jeg er i et avhengighetsforhold til denne drikken. Forsøker å holde meg til under en halv liter daglig, men ofte er jeg nok oppe i 0,75 l. Men jeg drikker normalt minst to liter vann også i løpet av arbeidsdagen. Men dette var da en avsporing ;-)
"Jomfruhinna må ikkje rørast, då blir det baluba." - Strannix
IP IP Logget
David Icke
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 14.Mar.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Japan
Poster: 309
Sitat David Icke Svarbullet Publisert: 08.Mai.2007 kl. 12:30
Grønn og hvit te er the shizznit. Sunt er det også. Hjalp meg å kutte ned på mine daglige 3 liter koffeininnholdig, aspartaminnholdende, kalorifri drikke. Forøvrig grattis. Har du bilde av dagbladet.no forsiden?
Don't be stupid, be a smarty! Come and join the Nazi Party!
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum