Herregud.forum: DERE HAR EKSTREME PROBLEMER !!!!!!!!!!!!
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Om Herregud.com
 Herregud.forum >Diskusjoner >Om Herregud.com
Meldingsikon Innlegg: DERE HAR EKSTREME PROBLEMER !!!!!!!!!!!! Svar Nytt Innlegg
<< Forrige Side  av 3 Neste >>
Forfatter Melding
EID
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat EID Svarbullet Publisert: 13.Jun.2007 kl. 19:23
Faktisk så er ikke 100% maks, man kan gå i så¨mye maks prosent som bare mulig. men 0% er det minste hva er 1000% av 1? jo 1000........
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 136
Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 14.Jun.2007 kl. 04:09
Joda, men hvor sikker kan man være? Jeg trodde hver person bare hadde én sikkerhet og dermed bare kunne være 100% sikker. Kanskje han har en annen litt sikker person som er 10% sikker for de resterende prosentene...
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 03.Mai.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Lao People's Dem. Rep.
Poster: 462
Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 14.Jun.2007 kl. 05:15
Publisert første gang av Eh..

(...) Og ikke engang tenk på å motsi meg! En gang kommer hele menneskeheten til å skjønne at religion er bare dritt. Kristendom og annen religion kommer til å gå under. Og kvinner har rett til å si sin mening uten å bli straffet!!

Kult at vi ikke får lov til å motsi ham, men likevel er han for at kvinner skal få sagt sin mening. Hva om kvinner (er det noen her?) på dette forumet ønsker å motsi ham?
IP IP Logget
Uregistrert
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Uregistrert Svarbullet Publisert: 14.Jun.2007 kl. 06:14
Publisert første gang av EID

Faktisk så er ikke 100% maks, man kan gå i så¨mye maks prosent som bare mulig. men 0% er det minste hva er 1000% av 1? jo 1000........

Feil! 1000% av 1 er lik 10.
IP IP Logget
prosent...
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat prosent... Svarbullet Publisert: 14.Jun.2007 kl. 07:32
Det er riktig at 1000% av 1 ville vært det samme som 10*1, men det er helt unormalt å bruke prosentsatser over 100. Det er mye mer naturlig å bruke gangetabellen da... 100% er ALT i en gitt situasjon...
IP IP Logget
LOL
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat LOL Svarbullet Publisert: 09.Jul.2007 kl. 22:54
Dette her er jo bare useriøst tull... :D
IP IP Logget
Lusifers hore
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 07.Jan.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 194
Sitat Lusifers hore Svarbullet Publisert: 09.Jul.2007 kl. 23:10
ENDELIG NOEN SOM HAR FORSTÅTT DET!HALLELUJA!!
IP IP Logget
Mr boytoy
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Mr boytoy Svarbullet Publisert: 14.Jul.2007 kl. 13:06
Unskyll men det som står i Gamle testamentet suger
IP IP Logget
I'm god
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat I'm god Svarbullet Publisert: 14.Jul.2007 kl. 13:09
Jeg synes dere henger dere for opp i detaljene i bibelen.. Jeg skjønner ikke hvordan"dere skal være snille" som jo var det jesus egentli sa, kan bli "dere skal ha sex med dyr hvær søndag, slå konene deres med bambus stokk osv.. " dere burde kansje se på det jesus se og drite i undrene og hva moses og de gamle jødene kødda med....
IP IP Logget
Mr boytoy
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Mr boytoy Svarbullet Publisert: 14.Jul.2007 kl. 13:15
Tror det er noen mayaindiandere som prøver å infiltrere chatten.. legg ned siden før dere får mayavirustett. steng den i guds åsyn og la risen falle på hodet deres...
IP IP Logget
ML
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat ML Svarbullet Publisert: 14.Jul.2007 kl. 20:10
Publisert første gang av I'm god

Jeg synes dere henger dere for opp i detaljene i bibelen.. Jeg skjønner ikke hvordan"dere skal være snille" som jo var det jesus egentli sa, kan bli "dere skal ha sex med dyr hvær søndag, slå konene deres med bambus stokk osv.. " dere burde kansje se på det jesus se og drite i undrene og hva moses og de gamle jødene kødda med....

Ingen undere i bibelen? Da er du jo ateist, velkommen til oss.
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Lao People's Dem. Rep.
Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 14.Jul.2007 kl. 20:27
Eller muslim, agnostiker, buddhist, hinduist osv.
IP IP Logget
Missing Link
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 03.Nov.2004
Poster: 831
Sitat Missing Link Svarbullet Publisert: 14.Jul.2007 kl. 22:05
Publisert første gang av Svaliant

Eller muslim, agnostiker, buddhist, hinduist osv.
Muslimer tror nok at det er undere i bibelen da de tror på cirka den samme guden. Buddhister og hinduister tror kanskje ikke så mye på bibelens undere men de tror på undere. Agnostikere har ikke gjort seg opp en mening ennå, de avventer mer informasjon om emnet.
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 15.Jul.2007 kl. 04:24
Forsåvidt riktig. Men Muslimer holder ikke bibelen som sin hellige hovedskrift. Forsåvidt har de nok en del av de samme historiene i sin religion. Men hvis man skal være kverulant så kan man hevde at de ikke tror på underene i bibelen. Jeg skal ikke være kverulant her og du har rett til en viss grad.
Når det gjelder agnostikere tror de altså ikke på undere. Hvis de gjør det så blir de plutselig ikke agnostikere lengre.
IP IP Logget
Missing Link
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 03.Nov.2004
Poster: 831
Sitat Missing Link Svarbullet Publisert: 15.Jul.2007 kl. 11:11
Publisert første gang av Svaliant

Når det gjelder agnostikere tror de altså ikke på undere. Hvis de gjør det så blir de plutselig ikke agnostikere lengre.

Agnostikere skal strengt tatt ikke tro på undere men de skal heller ikke være veldig negative til undere, de har bare ikke tatt stilling til det på samme måten som du ikke har tatt stilling til levevilkårene til en bestemt etnisk minoritet i Kamsjakta. Vi vet absolutt ingenting om denne minoriteten i dag og trenger derfor mer informasjon før vi gjør oss opp en mening om disse.

IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 16.Jul.2007 kl. 15:14
Så med andre ord er du enig med meg. :D

Jeg tror forøvrig ikke at du kan sammenlikne undrene i bibelen med en etnisk minoritet i Kamsjakta som ingen har hørt om. Kristen misjon har gjort disse historiene kjent for nesten alle folk i verden, hvilket gjør at du og store deler av verden vet om de, hvilket gjør at du MÅ ta stilling til de(Forøvrig synes jeg misjon er noe dritt som ødelegger nyansene og kulturen i verden). Det trenger ikke være noen tung og stor overveielse, men du må bestemme om du skal tro på historiene i de religiøse tekstene i verden(som du kjenner til), eller om du ikke vil tro på de. Forøvrig er det mange som ikke vil tro på disse, men samtidig føler at noe større finnes i universet. Litt som "the force" i star wars kanskje? Disse er agnostikere. De som ikke tror på historiene, eller "the force" er ateister.

Have a nice day y'all
IP IP Logget
refgfgdfhg
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat refgfgdfhg Svarbullet Publisert: 10.Aug.2007 kl. 17:07
Det er mye banning blant de kristne
IP IP Logget
Brenn Biskoppen
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Brenn Biskoppen Svarbullet Publisert: 10.Aug.2007 kl. 18:04
Haha jeg ler meg skakk i hjel av visse meldinger her... La meg si klart i fra, så ikke flere faller i fellen og framstår som mildere mentalt tilbakestående amøber:

DET ER SARKASME! DE ER IKKE KRISTNE! JEG ER IKKE KRISTEN! DE GJØR NARR AV KRISTENDOMMEN, OG DERE AMØBER SOM IKKE SKJØNNER DET GJØR NARR AV DERE SELV!

For øvrig kan du få lov til å runke så mye ditt hjerte behager, om ikke andre muligheter byr seg (hvilket jeg tviler).
IP IP Logget
Queen of the Dark
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Queen of the Dark Svarbullet Publisert: 11.Aug.2007 kl. 03:17
Aaah! Blei så kåt av å se på de ungdommene med de amputerte armene at jeg måtte tafse litt på musa mi!

"When there’s no more room in hell
Then the dead will walk the Earth
And the living won’t have a prayer
Cause it’s the dawn of the dead" Pene, pene sangteksten! (:

Lenge leve Satan!
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 11.Aug.2007 kl. 15:13
Er det samme person som skriver her jevnt som uregistrert bruker?
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 11.Aug.2007 kl. 15:33
Du er Queen of the dark?
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 11.Aug.2007 kl. 15:52
Nei?
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 12.Aug.2007 kl. 03:30
Publisert første gang av z

ja jeg er henne, jeg er også Webmaster

Z en "henne" ?! verden som jeg kjente den er over!!! er du det og? seriøst? eller er du bare gode gamle "Erik Helgesen"?

Redigert av Asmodeus - 12.Aug.2007 kl. 03:31
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 12.Aug.2007 kl. 03:32
Bipolær. Z er en schissofren mann med en annen personlighet som "queen of the dark"
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 13.Aug.2007 kl. 01:34
Så du kan prestere å skrive godt grammatisk? Det hadde jeg virkelig ikke trodd.
IP IP Logget
<< Forrige Side  av 3 Neste >>
Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum