Herregud.forum: wtf?
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Om Herregud.com
 Herregud.forum >Diskusjoner >Om Herregud.com
Meldingsikon Innlegg: wtf? Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
gotohell
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 21.Mai.2007
Online Status: Frakoblet
Poster: 0
Sitat gotohell Svarbullet Innlegg: wtf?
    Publisert: 21.Mai.2007 kl. 18:25
Den som har oppretta denne hjemmesida har psykiske skader. Begynner å le hver gang jeg leser noen av artikklene deres! xD HERREGUD! Onanering er galskap og synd? Ja, for dere gjør det jo helt sikkert ikke selv liksom. Skaff dere en jobb sier jeg bare.....
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 22.Mai.2007 kl. 13:59
Publisert første gang av gotohell

Den som har oppretta denne hjemmesida har psykiske skader. Begynner å le hver gang jeg leser noen av artikklene deres! xD HERREGUD! Onanering er galskap og synd? Ja, for dere gjør det jo helt sikkert ikke selv liksom. Skaff dere en jobb sier jeg bare.....

Unskyld meg her Gotohell

Psykiske skader? hvor og når studerte du psykologi?

Og hva er det tulle med å hentyde at ingen av oss jobber? det er ikke vi som ikke gjør vårt for sammfundet!
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
Irilar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Feb.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Finland
Poster: 313
Sitat Irilar Svarbullet Publisert: 22.Mai.2007 kl. 15:27
Jeg har merket meg at de aller fleste som skriver rasende innlegg her først og fremst er opptatt av å forsvare sin rett til å onanere.
Rasisme, kvinneundertrykkelse og muslimhets er tydeligvis langt lettere å godta.
conform consume obey
IP IP Logget
JEJE...
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat JEJE... Svarbullet Publisert: 22.Mai.2007 kl. 21:16
De brente våre gårder.
De drepte våre menn.
La våre hjerter hamre
det om og om igjen.

Vi kjemper for vår rett til å onanere. Alt som ikke rammer meg er kjedelig. osv...
IP IP Logget
master of masturbate
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat master of masturbate Svarbullet Publisert: 24.Mai.2007 kl. 09:41
den siden her er bare galskap ... kan ikke være seriøst? jeg som trudde kristen dommen var den mildeste religionen? hva faen a, SYYKT!!!
IP IP Logget
maria magdalena
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat maria magdalena Svarbullet Publisert: 24.Mai.2007 kl. 15:10
hahaha denne siden er GENIAL, og man må jo nesten ha psykiske problemer selv for å IKKE forstå at dette er ikke seriøst:p Eller kanskje du er kristen? :P
IP IP Logget
Irilar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Finland
Sitat Irilar Svarbullet Publisert: 24.Mai.2007 kl. 15:33
Publisert første gang av master of masturbate

den siden her er bare galskap ... kan ikke være seriøst? jeg som trudde kristen dommen var den mildeste religionen? hva faen a, SYYKT!!!

Lærer dere ikke noe om satire og orddeling i norsktimene lenger?
conform consume obey
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 25.Mai.2007 kl. 13:40
Publisert første gang av Irilar

Undervisningen i den norske skolen er for tiden en skam. Ikke skal den kommende generasjon lære bønner og salmer lengre. Og ikke skal jentene lære å bake og vaske klær, mens guttene lærer å jobbe med hammer og sag.

Redigert av Asmodeus - 25.Mai.2007 kl. 13:41
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
Irilar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Irilar Svarbullet Publisert: 25.Mai.2007 kl. 16:07
Publisert første gang av Asmodeus

Publisert første gang av Irilar

(...)Og ikke skal jentene lære å bake og vaske klær, (...)

Jenter har vel ikke noe å gjøre i skolen uansett. En kvinnes oppgave ligger i hjemmet, og det er der de trives best også. Sånn har det alltid vært, all seriøs forskning viser at det ligger i kvinnens natur å sysle med arbeidsoppgaver knyttet til den hjemlige sfære. Gjennom å tvinge eller manipulere kvinner til å ta utdannelse utenfor hjemmet gjør man dem bare til ulykkelige åndelige krøplinger.
En jente på skolen er som en isbjørn i Sahara.

Redigert av Irilar - 25.Mai.2007 kl. 16:08
conform consume obey
IP IP Logget
Utsumi
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Utsumi Svarbullet Publisert: 28.Mai.2007 kl. 21:08
Hva faen trur du du er Irlar?? Kvinner har faktisk rett til å ha et LIV de osså. Du er så jæveli Syk ass, det er faktisk JENTENE som er flingest på skolen forde vi GIDDER! nesten alle guttene i klassen min får 1-3 på alle prøver, det er INGEN jenter i klassen som får det! Sier ikke det seg noe?? påstår du at vi blir ulykkelige av å ta utdannelse?? Da kan di jo prøve å stå hjemme hele dagen i noen år og vaske, alge mat, passe på barna og bare bli hersa med! Da får vi jo se ossen DU liker det!
OG forresten en jente på skolen er ikke så gerli, forde jeg får 6 i nesten alle fag, hvis jenter var som isbjørner i sahare, ville det ikke vert litt vanskelig å gjøre det bra på skolen da??
IP IP Logget
Missing Link
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 03.Nov.2004
Poster: 831
Sitat Missing Link Svarbullet Publisert: 28.Mai.2007 kl. 22:22
Publisert første gang av Utsumi

forde jeg får 6 i nesten alle fag,

Kan jeg tippe på ett fag du kan bli bedre i?
Hitler burned people like Anne Frank for being Jewish. For that, we call him evil.

God burns Anne Frank for being Jewish, forever. For that, theists call him "good"
IP IP Logget
Irilar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Irilar Svarbullet Publisert: 28.Mai.2007 kl. 23:19

Hva faen trur du du er Irlar?? Kvinner har faktisk rett til å ha et LIV de osså. Du er så jæveli Syk ass, det er faktisk JENTENE som er flingest på skolen forde vi GIDDER! nesten alle guttene i klassen min får 1-3 på alle prøver, det er INGEN jenter i klassen som får det! Sier ikke det seg noe?? påstår du at vi blir ulykkelige av å ta utdannelse?? Da kan di jo prøve å stå hjemme hele dagen i noen år og vaske, alge mat, passe på barna og bare bli hersa med! Da får vi jo se ossen DU liker det!
OG forresten en jente på skolen er ikke så gerli, forde jeg får 6 i nesten alle fag, hvis jenter var som isbjørner i sahare, ville det ikke vert litt vanskelig å gjøre det bra på skolen da??

Hvis du er jente beviser vel innlegget ditt at det jeg sa er riktig. Dessverre er det slik at mange lærere i grunnskolen gir jenter bedre karakterer enn evnene deres skulle tilsi, og guttene dårligere, rett og slett fordi jenter av natur er roligere, mer pliktoppfyllende og lydige (gode egenskaper for en husmor)enn gutter. På høyere utdanningstrinn, hvor evner blir mer verdsatt enn lydighet, og guttene er blitt mer modne, ser man tydelig at menn gjør det bedre enn kvinner.
Og med et språk som det der får du aldri jobb uansett, så du kan like gjerne forberede deg på et liv som barneføderske. Herren har i sin visdom ordnet det slik at hver skapning har sin naturlige plass. Å gjøre opprør mot Gud og Naturen vil bare gjøre deg ulykkelig. Gud vil at du skal bruke DINE talenter, ikke hige forgjeves etter det som er gitt til andre. Hallelujah

Men spøk til side, spør norsklæreren din hva satire er, og last ned en ordbok for å rette de verste skrivefeilene.
Du kommer garantert til å møte noen mannsjåvinistiske drittsekker gjennom livet, så du kan like gjerne legge deg i trening med en gang (jeg anbefaler å starte med "Det annet kjønn" av Simone de Beauvoir). Uttrykker du deg sånn som du gjorde i innlegget ditt vil de bare le av deg, og si at du er søt når du er sint.

Redigert av Irilar - 28.Mai.2007 kl. 23:27
conform consume obey
IP IP Logget
Erasmus
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Erasmus Svarbullet Publisert: 28.Mai.2007 kl. 23:40
Sitat:
"Du er så jæveli Syk ass, flingest på skolen, Sier ikke det seg noe?? alge mat, Da får vi jo se ossen DU liker det! ...gerli, forde... ...isbjørner i sahare..."

Seks i norsk?

Jajaja... Jenter har jo inpass i alle samfunnslag i dag.                                                           Det er ikke tvil om at gutter har mistet en del motivasjon når man kan risikere at "læreren" er kvinne. Og når nærmere 50% av elevene er jenter blir det mye "følelser", "tålmodighet" og "gruppearbeid" på pensum. Jeg mener, det er ingen her som påstår at menn er flinkere i alt (for eksempel når huset skal gjøres i stand til jul).

Man bør allikevel spørre seg om denne tvungne "frigjøringen" har så mye for seg. Man kan jo bare se på skilsmisser, narkotikamisbruk, vold i hjemmet osv... Mer inndirekte kan man jo dra inn kvinnelige prester (sekulariseringen), kvinnelige lærere (dårlig allmendannelse), voldtekter osv... Listen er lang, og de fleste vil nok være enig i at det var bedre når vi hadde litt mer normal kjønnsfordeling...

Jeg er selvfølgelig helt med på at damer skal behandles som mennesker, men la oss behandle dem som kvinner!!

Uenig? Da må jeg vitterlig få spørre deg om du hadde vært trygg hvis du visste at det var en kvinnelig pilot                                          som førte flyet du satt på? ...Tenkte meg det vesla...
IP IP Logget
Montanus
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Montanus Svarbullet Publisert: 28.Mai.2007 kl. 23:47
Ja, og det som Irlar sa... Du gjorde det veldig vanskelig å ikke skrive et tullesvar.

(beklager min noe hyperaktive space...)
IP IP Logget
Utsumi
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Utsumi Svarbullet Publisert: 29.Mai.2007 kl. 12:59
selfølgelig hadde jeg vert trygg, hvorfor skulle jeg ikke vere det?? Er det noe galt med kvinnelige piloter eller?
Forresten er det ikke noe geri å skriver "gerli", dette er jo ikke en norsktentamen heller, så det er ikke så sinnsykt vikti om jeg har noen slurvefeil, selv om jeg BURDE se igjennom og fixse ting som "alge" og "flingest".
IP IP Logget
Irilar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Irilar Svarbullet Publisert: 29.Mai.2007 kl. 14:10

Forresten er det ikke noe geri å skriver "gerli", dette er jo ikke en norsktentamen heller, så det er ikke så sinnsykt vikti om jeg har noen slurvefeil, selv om jeg BURDE se igjennom og fixse ting som "alge" og "flingest".

Jo. Det er uhøflig fordi det gjør det vanskelig å lese for andre. Noen skriveleifer har vi vel alle, men du opererer med et helt eget språk kun vagt beslektet med norsk. Du kan ikke bare finne på ditt eget tøysespråk og forlange at andre skal rette seg etter deg.
Ærlig talt får det deg til å virke litt tilbakestående. Er det det inntrykket du ønsker å gi?

Redigert av Irilar - 29.Mai.2007 kl. 14:14
conform consume obey
IP IP Logget
Rasmus
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Rasmus Svarbullet Publisert: 29.Mai.2007 kl. 17:36
Jeg regner med at historien om Bondesønnen Rasmus Berg av Holberg fremdeles er pensum på VGS? Med det og min beklagelse over mellomromstasten (herlig fornorsking)regner jeg med at de fleste bare så en avsender...

Poenget mitt er, Utsumi, at jeg unner både deg og alle kvalifiserte kvinner all medgang i arbeidslivet... Men et så rasende og selvhevdende svar på en tydelig humoristisk post gjør det vanskelig å ta deg seriøst. Å feire sin egen fortreffelighet med et så vulgært språk fungerer rett og slett ikke... Jeg ser samme tendensen i svaret ditt. Jeg hadde nynorsk som hovedmål i sin tid, men når jeg vet at de fleste foretrekker bokmål har jeg ingen problemer med å bruke det. Det er det man gjør når det man skriver er viktigere enn hvordan man skriver det. SMS språk vil aldri bli tatt seriøst...

Det sies også at "En dråpe honning fanger flere fluer enn fem liter eddik". Altså; å spille indignert er ikke alltid veien å gå... Capone sa: "man kommer langt med et smil, men man kommer mye lenger med et smil og en pistol..." men det handler altså om autoritet...

MVH
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum