Herregud.forum: Onani
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Om Herregud.com
 Herregud.forum >Diskusjoner >Om Herregud.com
Meldingsikon Innlegg: Onani Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
onanist
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 31.Okt.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Austria
Online Status: Frakoblet
Poster: 0
Sitat onanist Svarbullet Innlegg: Onani
    Publisert: 31.Okt.2007 kl. 17:34
HÆLVETTE, forbanna dritt, ka i hælvette e gæli me å RONK??
D e faan mæ heilt nomalt for ungdom... jævla kukka!!!!!!!
IP IP Logget
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Medlem siden: 12.Mar.2003
Poster: 419
Sitat Webmaster Svarbullet Publisert: 31.Okt.2007 kl. 18:08
Og hva er galt med å avstå fra ronking? Onani er bare et forgjeves forsøk på å døyve den dårlige samvittigheten vi har for at vi velger å ikke bruke hver eneste dag til å oppfylle de planer som Jesus har for oss. Dagens ungdom velger kåtskap og glede framfor arbeid og forpliktelser. Trist.
"Jomfruhinna må ikkje rørast, då blir det baluba." - Strannix
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 136
Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 31.Okt.2007 kl. 18:49
Vi har vel bevist til de grader at onani fører til at en mister evne til å gjenkjenne satire og en trang til å bruke kjønnsorganer og ekskrementer i dagligtalen.
IP IP Logget
helle
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat helle Svarbullet Publisert: 31.Okt.2007 kl. 22:34
onani er en måte å bli kjent med kroppen på, sin egen kropp. mange religiøse samfunn fornekter sin egen kropp å få nytelse. om vi trekker paralleller kan vi se på SM samfunn, der har vi også en herre og en slave, herren kan bestemme om slaven skal få lov å få orgasme eller utløsning om du vil. De religiøse samfunn som fornekter seg selv orgasme har samme trang til at noen skal bestemme over de, de finner gjerne ikke en partner som er sterk nok for dette men tolker derfor bibelen dit henn at de skal holde seg borte fra slikt. bibelen blir slik sett deres herre (eller dom om du vil) og de troende sub.. vi har mye eksempler på dette der pastorer har sex med halve forsamlingen, kjent sak i sverige for noen år siden som under streker dette. alt dette munner ut til at svake personligheter har trang til å ha noen til å bestemme over seg, noe å tro på. dette fører ofte til hjernevaskelse og da er en i stor fare for å bli utnyttet.
på mange måter er onani svært sunt, du får ut spenningen i kroppen og slipper å bli tent på en leder som har til hensikt å gjerne vaske en forsamling. vi kan se på hitler som klarte dette veldig bra, mange religiøse sammfunn er bygget opp på samme vis. det negative blir tusset ned. men for lederen av gruppa er dette veldig bra, og her kommer grunnen til at de forkynner at runking er synd:
mennesker er laget slik at de har et driv om å forplante seg, dette gjør at en har en trang til orgasme, får en ikke det bygger det seg opp. og trangen blir bare større, blir rett å slett kåtere. en skal ikke onanere, ikke sex før ekteskap, vel så sant det ikke er guds vilje. vel pastoren taler jo hva som er guds vilje, og det er selvsakt at pastoren "hjelper" denne seksuelle trangen å komme ut... så... hadde jeg vært pastor hadde jeg og forkynnet om at onnani og sex før ekteskap er synd. vel noen som skjønner de har blitt lurt nå?
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 01.Nov.2007 kl. 05:19
Fornuftig nok det du skriver Helle, men jeg ønsker meg mer luft i teksten din, og setninger som begynner med versaler. Teksten blir så mye lettere å lese dersom du får mere luft inn, og jeg tror det er flere som kommer til å lese den hvis den ser penere ut.
IP IP Logget
helle
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat helle Svarbullet Publisert: 01.Nov.2007 kl. 19:03
ja, stemmer det, var ikke lagt så mye flid i den, takker for tipset:-)
IP IP Logget
helle
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat helle Svarbullet Publisert: 01.Nov.2007 kl. 19:13
Onani er en måte å bli kjent med kroppen på, sin egen kropp. Mange religiøse samfunn fornekter sin egen kropp å få nytelse. om vi trekker paralleller kan vi se på SM samfunn, der har vi også en herre og en slave, herren kan bestemme om slaven skal få lov å få orgasme eller utløsning om du vil.
De religiøse samfunn som fornekter seg selv orgasme har samme trang til at noen skal bestemme over de, de finner gjerne ikke en partner som er sterk nok for dette men tolker derfor bibelen dit henn at de skal holde seg borte fra slikt. Bibelen blir slik sett deres herre (eller dom om du vil) og de troende sub..
Vi har mye eksempler på dette der pastorer har sex med halve forsamlingen, kjent sak i Sverige for noen år siden som under streker dette. alt dette munner ut til at svake personligheter har trang til å ha noen til å bestemme over seg, noe å tro på, dette fører ofte til hjerne vaskelse og da er en i stor fare for å bli utnyttet.

På mange måter er onani svært sunt, du får ut spenningen i kroppen og slipper å bli tent på en leder som har til hensikt å gjerne vaske en forsamling.
Vi kan se på Hitler som klarte dette veldig bra, mange religiøse samfunn er bygget opp på samme vis. Det negative blir tusset ned, men for lederen av gruppa er dette veldig bra, og her kommer grunnen til at de forkynner at runking er synd:
Mennesker er laget slik at de har et driv om å forplante seg, dette gjør at en har en trang til orgasme, får en ikke det bygger det seg opp. Trangen blir bare større, blir rett å slett kåtere. En skal ikke onanere, ikke sex før ekteskap, vel så sant det ikke er guds vilje.
Vel pastoren taler jo hva som er guds vilje, og det er selvsagt at pastoren "hjelper" denne seksuelle trangen å komme ut... så... hadde jeg vært pastor hadde jeg og forkynnet om at onani og sex før ekteskap er synd.
Vel noen som skjønner de har blitt lurt nå?
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 01.Nov.2007 kl. 23:22
lurt på hvilken måte? jeg leste faktisk den der veggen som z kaller det så fint, men fatter egentlig bare mindre...

Redigert av Asmodeus - 01.Nov.2007 kl. 23:22
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
willy
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat willy Svarbullet Publisert: 02.Nov.2007 kl. 16:46
Jeg skal innrømme at jeg har onanert,men i senere tid fått hjelp via bønn.Onani er en synd vi mennesker må avstå.Hver gang jeg får lyst til og onanere,prøver jeg å få fokuset bort ved å lese bibelen.Det hjelper.

ps:En kjempeflott side,veien til paradis skal vi nå sammen.
IP IP Logget
onanist
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 31.Okt.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Austria
Sitat onanist Svarbullet Publisert: 02.Nov.2007 kl. 21:43
har noen hørt om eddie meduz?? han har en sang som heter "jag bara runkar"
følg det eksempelet som han gir jesus...

jesus kom til meg her en dag å sa at d var helt greit å tafse på seg selv og andre,

men er det en synd og tilfredstille andre?
jeg mener for oss gutta at vi snakker om jentene...

jeg har i dag runket 1 gang i før arbeid, før lunch, og 2 ganger etter arbeid.. jeg føler ingen synd av denne dagens arbeid...

her har dere en liten bibel om runking: 1) du trekker ned boxeren. 2) du tafser på tissen slik at den blir lang og stiv, (bruk gjerne baby oil som glidemiddel)
3) du begynner og dra ned forhuden og deretter opp i en stor fart. 4) dette gjentages helt til at du kjenner orgasmen begynner og sive på... når du kommer til kokepunktet vil du mest sansynelig treffe vegg/tak/tastatur/evt. tv eller data skjerm...
5) etter at timens time er over tar du og tørker det du griste på med papir, så går du på badet og vasker fingrene meg såpe og vann, derreter tar du spenol på fingrene...

PS: bruk gjerne nettsiden wwww.milfhunter.com til og bli erigert med...
IP IP Logget
Mr. Ronky-Boy
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 02.Nov.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Bhutan
Sitat Mr. Ronky-Boy Svarbullet Publisert: 02.Nov.2007 kl. 22:03
Jeg må innrømme at jeg runker nesten hver dag.
det er veldig godt, og hvorfor skulle det være en synd å tilfredstille seg selv? hvis du slipper ut en fjært, så vil det si at du har tilfredstilt meg selv ergo, det må også være en synd.

hvis du synes at det er en synd å dra hageslangen så vannspruten står må du bare være helt IDIOT!

hva er galt med å runke ?

jeg har runket veldig mye i de 16 årene og 6 månedene og 13 dagene jeg har pustet inn jævlig mye luft.

sæden min sprutter overalt når jeg endelig kommer til mitt høyeste turtall. og jeg skal fortelle dere en liten historie om meg å og min høytrykkssprutende melke-sprut.

jeg lå i senga mi og runket da jeg kom til toppfarten på hånden. kjente sæden sprengte i kukhodet da noen kom inn døra, jo, mamma. jeg snudde meg da hun kom inn og sprutet i ansiktet på henne, da fikk hun en stor dunke med sæd i øyet.

nå er hun blind på det ene øyet og er pengeskyldig til henne. hun gikk til staten og glaget over skaden hun fikk i ulykken. så jeg betaler rundt 5 tusen kroner hver mnd. i erstatning.

WTF? dere mener jeg ikke kan runke! da skal jeg faen meg kappe av alle kukhoder som synes det er en synd! jeg runker som bare faen, av og til kommer det ofte en blodsprut i samme slengen! liker du ikke sæd eller liker du ikke runking ? den som kommenterer dette innlegget og mener det er en synd, skal jeg runke for dere alle sammen! sprute en liter for hver av dere, putte sæden(muligens en skvett med blod) i en kopp sende den til moren din, komme hjem til henne og be henne drikke det ! snakkes i paradis, jeg skal runke meg dit!:D:D:D:D
IP IP Logget
willy
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat willy Svarbullet Publisert: 02.Nov.2007 kl. 22:20
Som andre troende på dette forumet har påpekt før,kan onani føre til aspergers sykdom.Kan virke som enkelte er rammet av dette allerede.Det eneste som hjelper mot dette er bønn.
Gå med gud:)
IP IP Logget
Athee
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Medlem siden: 08.Nov.2007
Sitat Athee Svarbullet Publisert: 09.Nov.2007 kl. 20:26
Onani reduserer faktisk sjansen for prostatakreft (=den dødligste og mest vanlige formen for kreft). Rart at Gud gir oss sånne fordeler hvis han er imot onani...
IP IP Logget
kukenlange
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat kukenlange Svarbullet Publisert: 10.Nov.2007 kl. 23:26
nappe i løken er digg
IP IP Logget
Anonym
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Anonym Svarbullet Publisert: 19.Des.2007 kl. 18:51
Onani er helt normalt! Man skal ikke være flau over å si at man onanerer-de fleste gjør det selv om de ikke sier det.

Mange som får en bedre følelse av å bli runket/onanert av partneren-min egen mening om det er at jeg syns ikke det er unormalt. Det er en utrolig følelse og anbefales!
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 20.Des.2007 kl. 21:47
Publisert første gang av Anonym

Onani er helt normalt! Man skal ikke være flau over å si at man onanerer-de fleste gjør det selv om de ikke sier det.

Mange som får en bedre følelse av å bli runket/onanert av partneren-min egen mening om det er at jeg syns ikke det er unormalt. Det er en utrolig følelse og anbefales!

Onani er ikke normalt!!! DU VIL BRENNE I HELVETE, JEG SYNES SYND PÅ DEG!

GUD VÆRE LOVET!!!
IP IP Logget
dhiany
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat dhiany Svarbullet Publisert: 22.Jan.2008 kl. 15:15
Athee: jeg så at det sto en reklame på meldingen din om å slutte seg til jesus og få en PSP... er ikke det å bestikkr folk til å tro? få den uvillig inn for dems grådighet? DET ER EN SYND!!!.. ps onani er faen, helvettes jævla fittehore , parishilton lov. samme med banning. banning er ingen synd. det var bare det i gamledager at man brukte banning i sammenheng med vonde ting som var djevelens verk, derfor ble banning djevelens verk.
IP IP Logget
ole
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat ole Svarbullet Publisert: 22.Jan.2008 kl. 15:26
de som fornekter har problemer hele gjengen spor du meg. å kose seg litt inn i mellom, hver dag eller når som helst er vel opp til hver enkelt. like mye idioti å fordømme folk som gjør det som å fordømme alkohol. jesus gjorde vann til vin så hvorfor i svarte kan vi ikke ta os noen øl i hværdagen? og tilbake til "kos" hvorfor ikke unne seg litt nytelse og dø lykligere enn å dø uviss? vi lever for å dø og ingen vet hva som er i andre enden basta. ingen har levd til å fortelle.
IP IP Logget
dhiany
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat dhiany Svarbullet Publisert: 22.Jan.2008 kl. 18:01
Moderator:
mener du at du har så rett osv fordi du kan bibelværs? oki, men siden det ikker er noe bibelværs som sier i mot reklamen så er det vel greit å bestikke folk for å få dem til å tro på feil grunnlag da. da er det vel greit at jeg sier "HEI VIS DETE TROR PÅ GUD SÅ SKAL DERE FÅ EN I-POD HVER!!! ER IKKE DET KULT? EN I-POD OG PS: så husk å tro da, for eller så får dere ikke i-poden." vis menesker blir kristne av den grunn, kan de bare la være synes nå jeg.
IP IP Logget
dhiany
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat dhiany Svarbullet Publisert: 22.Jan.2008 kl. 18:20
er du syk? skjekker du virkelig min ipadresse?? ok, dette er ekkelt, særiøst. men vis du vil vite grunnen til at jeg har en annen er fordi at nå er jeg på en internettklubb-greie, se på homofeli::::: ER DERE SPINNA GALE så ser du kameratene mine lagt ut meninger de og her vi er
ps: skaff deg mentalt hjelp
IP IP Logget
dhiany
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat dhiany Svarbullet Publisert: 22.Jan.2008 kl. 18:50
oki
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 01:47
Broder Z vil deg bare godt Julia. Det er tydelig at du er besatt av en demon og trenger djevelutdrivelse omgående.
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 18:57
Vi må be for denne Julia slik at Spam demonen blir drevet ut av henne
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum